2016 NR. 3 HEADER

maandag 2 februari 2015

Klosje

Recent kregen we twee klossen in het assortiment met een mooie vintage uitstraling.

De grote van zeven centimeter heb ik al eerder laten zien, maar de kleine van vijf centimeter nog niet.
Er gaat een borduurbandje van drie cm omheen. Op zo'n klein bandje ben ik met 1 draadje over 1 draad gaan borduren. Zelf vind ik deze randjes erg leuk geworden en hij past prima bij mijn randjeslap want ik heb gewoon dezelfde kleuren aangehouden.

We hebben er een compleet pakketje van gemaakt voor 4,95 euro maar de klos en het borduurband zijn natuurlijk ook gewoon los verkrijgbaar. 

Is het geen schatje geworden?

I made the embroidered banding for this spool from 3 cm high band linen. The spool is 5 cm high (about 2 inches). I stitched one over one. Isn't is cute?



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ook kregen we stoffen binnen van French General. Deze nieuwe serie heeft "Petite Prints" en is echt wel een van mijn favorieten, zo mooi zijn ze!

New fabric "Petite Prints" van French General. One of my favorites!




"Petite Prints" from French General

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
De nieuwste uitgave van het Franse borduuurblad Mains & Merveilles staat in de webwinkel.

The new French cross stitch magazine "Mains & Merveilles is now in our webshop.



♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Ook zijn we blij dat we weer een aantal antiek franse medaillons op de kop hebben kunnen tikken die je zo leuk bij je borduurwerk kunt gebruiken. Ze staan al in de webwinkel.

In France I found these antique medaillons. So nice to use with your embroidery work.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Marijke


3 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuke dingetjes en stofjes heb je weer gevonden-nou ja gekocht.
    Het tasje met het haasje in het vorige blogje is ook zo enig.
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi en lief dat klosje, ook de stofjes zien er weer leuk uit!
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen