2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 16 augustus 2014

Randjeslap nummer twee

Randjeslap nummer twee is in de maak!

Dit keer op linnen band van 15 cm breed met een ingeweven antiekwitte rand en voor de verandering gebruik ik weer eens mijn favoriete kleuren. Ik heb de smaak aardig te pakken want ik heb al weer zo'n 45 cm vol geborduurd.

Ben ik eenmaal bezig, dan kan ik moeilijk stoppen. Nog een paar steekjes erbij denk ik dan. Hebben jullie dat ook? Vast wel.
 
 
Ik wilde er ook graag een stop in hebben.
 
 
 
Zelf ben ik helemaal weg van het randje met de tulpjes.
Ik zag het op een foto van een merklap en heb er een patroontje van gemaakt.
Wil je het ook borduren?
Dat kan, want hier is het patroontje.
 
 
 
 
Fijn weekend en
veel borduurplezier!
 
Marijke

7 opmerkingen:

  1. Erg mooi weer. Marijke! Ook de M met het roosje is heel mooi. Bedankt voor het telpatroontje van de tulpjes. Leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het telpatroontje Marijke.
    Je randjes worden mooi en jullie hebben leuke spulletjes in de webwinkel.Heb een verlanglijstje gemaakt voor m'n verjaardag binnenkort.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief tulpenrandje!!!
    groetjes van Marijke
    www.borduurcrea.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige randjes lap is dit al, heel mooi die kleuren. Bedankt voor het tulpenrandje, ik heb hem opgeslagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De randjeslap is prachtig groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt er zin in, je tweede randjeslap alweer! En hij is weer prachtig hoor, in die kleurtjes die zo goed bij elkaar passen. Dankjewel voor het tulpenrandje, ga ik zeker ook eens gebruiken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen