2016 NR. 3 HEADER

woensdag 8 mei 2013

Kadootje

Het werd weer eens tijd voor een kadootje, oftewel een gratis patroontje. Deze keer voor een naaldenboekje. Ik heb hiervoor bandlinnen van 8 cm breed gebruikt met een ingeweven randje.
Maar je kunt er natuurlijk ook een klein kussentje of een mini merklapje van maken. De keuze is aan jullie. Ik heb het katoenen borduurgaren van Vaupel & Heilenbeck gebruikt, de nummers 3532 en 4022. Veel borduurplezier!

Time for a little present, a free pattern. I made a needlemap and stitched the pattern on 8 cm band linen. But you can also make a little pincushion or a tiny sampler. I used Vaupel & Heilenbeck cotton floss in the colours 3532 en 4022. Have fun stitching!



 
 
 

 
 
Fijne week allemaal!
 
Have a nice week/Bonne semaine!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Marijke
 
 

20 opmerkingen:

  1. Mooi patroontje! Dank je wel.
    Fijne dagen toegewenst.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig borduurtje!! Ga ik maken!!
    Leuk dat je dat deelt met ons, groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk!
    Hartelijk bedankt voor het gratis patroontje,misschien gebruik ik t wel voor een moederdagkadootje als geurkussentje ofzo.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk jullie gratis patroontje....ik ben bijna zover, ondanks dat ik niet echt kan borduren, om hem te maken moet toch lukken! Fijne dagen en groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep wat eendotje, dank u wel

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het lieve patroontje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marijke bedankt voor het leuke cadeautje. Een schatje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi patroontje! Dankjewel en ik ga het zeker maken!
    een goede Hemelvaartsdag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke.
    Dank je wel voor het leuke patroontje. Ik denk dat ik er een speldenkussentje van ga maken.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te ha quedado muy bonito,gracias or dejarnos el patron.
    besos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor het patroontje Marijke! Ga ik zeker eens voor iets gebruiken, weet nog niet meteen wat, misschien wel in mijn letterbak :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Marijke
    Bedankt voor je mooi patroontje
    welke kleuren zijn er gebruikt?
    vriendelijke groet
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Henny, ik heb het katoenen borduurgaren van Vaupel & Heilenbeck gebruikt in de kleuren 3532 en 4022. Veel borduurplezier en hartelijke groet,
      Marijke

      Verwijderen
  13. Heel hartelijk bedankt voor dit patroontje. Ik heb het opgeslagen en eens komt het van pas.

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So lovely, thanks for the pattern.Will be a pleasure to sew it.
    Greetings from Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Très joli !!! Merci beaucoup Marijke !!!
    Chantal ou Mamilou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeeel mooi patroontje groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen