2016 NR. 3 HEADER

zondag 23 oktober 2011

Alles tegelijk

Zoals wel vaker ben ik met van alles tegelijk bezig. Omdat ik meestal kleine borduurwerkjes maak zijn ze ook snel klaar. Hup, weer een stapeltje. Nu eerst verwerken en daar ga ik vanmiddag mee beginnen. Ik denk dat ik weer eens vilt ga gebruiken in combinatie met een borduurwerkje, dat past wel bij deze tijd van het jaar. Kijk nog maar even goed, want hopelijk zijn ze straks (bijna) allemaal verwerkt. Daarvan krijgen jullie natuurlijk weer foto's te zien.

As usual I am doing several projects at the same time. Because I prefer litte embroideries they are quickly ready. I plan to make something of all these little things, starting this afternoon. I think I am going to use felt in combination with the embroidery. I will show you the pictures when they are ready.




8 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    Twee keer op één dag een post plaatsen... Sjonge, jij bent lekker bezig... Wat een mooie motiefjes weer. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat hiervan...
    Een heel fijne zondagmiddag nog,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looking forward to seeing what you do with them - I'm sure it will be just lovely!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mak je ons nieuwsgierig naar het resultaat ....
    fijne zondag nog
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meis wat een produktie en weer schitterend!!! ben zelf heel saai de hele dag voor een cursus vierkantjes 5x5 aan het snijden....
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben heeeeeeeel benieuwd wat je hiervan gaat maken!!! Leuk met vilt... echt herfstig.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk en ook mijn favoriet kleurtje,ik ben benieuwd naar de resultat,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben benieuwd naar alle nieuwe werkstukjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt vast mooi. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen